Ugh

Here we are-Memorial Day night.

I am sick like a pup, still,sad looking with a runny left eye,stuffy nose and sore throat. Am taking my vitamin C, forcing fluids, and trying not to give Shingleman credit when he claims air conditioning caused this…..

Hopefully the week will go upward , and this cold/allergies will take a hike!

20120528-213528.jpg

Advertisements

Published by

thereisnosanityclause

59 year old married female, care-giving, coffee-drinking.dog loving former government employee who is writing to try to keep her sanity.

5 thoughts on “Ugh”

  1. No-AC didn’t cause this. It’s a virus. If your air conditioning unit filter is clean-it shouldn’t make you ill.

  2. Hi Sweetie: So sorry that you are feeling poorly. Drink plenty of liquids and get some rest, and most of all, don’t go to work, that will only make you deathly ill. Take care love. Love Duch!!!
    p.s. Miss you my friend.

    1. Duch,
      No- being the true city worker, I am in to contaminate everyone…lol…gotta save the sick days for Fridays….xxxoo Mar
      BTW, am drinking a ton of water-it’s just a damn summer cold, which I hate…lol

  3. Sorry to hear you have a cold. See if your Trader Joe’s has Lemon Ginger Echnichea juice. It does wonders for a sore throat. It’s good cold but if you want it warm, pourt it in a mug and nuke for 30 sec.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.